متعة بلا حدود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

متعة بلا حدود

دخولالتسجيلأحدث الصورالبوابةالرئيسية

للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mahboob2007
المراقب العام
المراقب العام
mahboob2007

للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Empty
مُساهمةموضوع: للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!!   للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 6:11 pm

الموضوع دة لشباب فقط اما بقا البنات الي دخلو عفية

عادي مش مهم
بص بقا يا كينج

اقرا الكلمتين دول عشان تعرف تتعامل مع البنات وشوف النتيجه وادعيلي

دي لغه البنات لازم تفهمهم صح عشان تعرف تتعامل معاهم

نعم = لا للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Smi127

لا = نعم للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm227

ممكن = إستحالة للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm289

أنا آسفة = سامحنى على إللي هيحصل للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm190

أنا محتاجة موبيل جديد = هاتلي موبيل وإلا 000 للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm237

القرار قرارك يا حبيبى = ورّينى كده هتعمل إيه يا عم الفكيكللشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! 002

إعمل اللي إنت عاوزه يا حبيبى = هتدفع الثمن غاااااالي للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm4

عاوزين نتناقش فى موضوع = عاوزة بس أعرفك أنا هعمل إيه للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm244

لا عادي أنا مش زعلانة = وحياة اغلى حاجه عندك لتشوف للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm168

إنت زى القمر النهاردة = إيه القرف ده ؟؟ يا شيخ روح إحلق دقنك للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm179

خليك رومانسي واطفي النور = نام بقى واتخمد زهقتني للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm124

أنا عاوزة شوية عفش فى البيت = أنا هغير عفش البيت كله للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm247

أنا باسمع صوت مزعج وأنا نايمة = إنت بتشخر وانت نايم يا لوووح للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Las1

أنا هاكون جاهزة فى دقيقة يا حياتي = إقلع هدومك واتفرج على الفيلم أنا قدامي ساعة للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm6

في حاجات لازم نتعلمها فى حياتنا = لازم تتعلم توافق على كل كلامى للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! 214

إنت سامعنى يا حبيبى؟ = إنت أطرش مش بانادي عليك يابارد للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm233

إنت بتحبني يا حبيبي ؟ = ما
انا عارفة !! إدفع بئى يا عم الحبيب للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm258

لو عملت حاجة يا حبيبى لازم أعرف = أنا هطلع عينك لو عرفت عنك حاجةللشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! 004

إنت بتحبني قد إيه يا حبيبى = أنا عملت مصيبة سوده النهاردة للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Sm221

وأرجو من البنات إللي ما سمعوا الكلام ودخلوا ما يزعلوا
تحياتي
k@k@_madridi
عضوبرونزى
عضوبرونزى
k@k@_madridi

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!!   للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 7:20 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه Very Happy
loveronaldo99
عضو فعال
عضو فعال
loveronaldo99

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!!   للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 8:55 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
mahboob2007
المراقب العام
المراقب العام
mahboob2007

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!!   للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!! Icon_minitimeالأربعاء يوليو 25, 2007 3:46 pm

مشكوورين أعزائي على المرور الرائع

تحياتي الخالصة

للشباب فقط يمنع منعًا باتًا دخول البنات!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-